有毒嘅生果被命名為奢侈嘅生活方式

伊斯兰新闻,丹戎半岛 - "如果我哋要摧毀一塊土地, 我哋命令那些奢侈地生活在這片土地上的人 (服從上帝), 但佢哋喺呢片土地上卻係唔公正嘅。 因此, 它符合呢個詞 (我哋嘅規定), 然後我哋摧毀土地後銷毀。 (阿尔-夜行:16)。

雨季洪水、乾旱期間乾旱、季節唔肯定、極端天氣、酸雨、侵蝕和土壤肥力喪失。 害蟲攻擊, 食物中嘅有毒物質, 土壤中由于污染而唔健康嘅土壤, 唔再清潔同新鮮嘅空氣, 吸入的空氣引起的各種疾病和被消耗嘅食物被污染。 咪住 咪住. 係一種真正的自然破壞形式, 充滿了美麗和平衡。

腐敗嘅原因係乜嘢? 森林入面嘅野生動物, 定睇唔見嘅精靈? 哦, 唔係佢哋 阿拉·苏巴纳胡·瓦·塔阿拉用簡潔明瞭的回答表示: 夥計!

"由于人類對手的行為, 陸地同海洋受到了破壞......" (朗姆酒: 41)。

用這節經文, 真主苏巴纳胡瓦塔阿拉告訴信徒, 自然資源的破壞只不過係人力資源的破壞, 特別是對鲁哈尼/精神/文化的破壞的結果。

在《 夜行 》:14 上面, 真主苏巴纳胡瓦塔阿拉明確提到某群體的人, 即經濟水平高嘅人, 並擁抱奢侈的生活方式。 真主嘅马哈贝纳尔唔係被提及嘅源頭。 提字係一個非常明確的姿態, 即那種造成環境破壞緊方面有好大嘅潛力嘅人。

如果我在現場看到現實, 奢侈的生活方式往往會導致生態系統問題。 由事情到使用過程開始, 我們可以清楚地看到, 環境破壞係最大嘅原因。

那些擁有奢侈生活方式的人可以自給自足地揸車旅行, 即使你只諗老實地使用單車就夠了。 佢哋唔諗佢揀嘅生態影響。 如果巴士係電動嘅, 而喺佢嘅國家電力系統已經 "健康", 當然唔係問題。 但事實上, 汽車係燃料油, 肯定會造成污染, 而且仲係由國外進口。 真係係長串噉樣嘅生活方式, 但佢哋唔想理解。

佢哋唔想識 或者原因係生態上的愚蠢, 抑或其實喺理論上已經知道, 但已經沉迷於。 可能係由於環境同文化嘅影響。

奢侈生活方式的從業者都有能力使用製造產品的產品, 如果食品被添加合成材料, 損害健康。 在包裝上, 製造產品通常堅持 "马扎布·伊斯拉菲", 過度。 過度包裝導致無機廢物量激增, 成為環境問題的一大問題。 更別提喺空氣、土地或水中造成污染的生產、推廣和分配過程。

產品的生產商並不環保, 佢哋多數來自奢侈的生活方式。 為了錢, 為了增加銷售數字, 他們開展了奢侈的生活方式活動, 可能對環境造成破壞。 而法提斯, 佢哋展示嘅廣告同購物的便利性, 可以催眠好多人。 很顯然, 這個現代社會經歷咗先進嘅生態愚昧。

由於地球伏擊的生活方式, 各種環境破壞都發生。 然後, 各種生命問題成為持續的影響。 食物、健康、人口, 受到自然破壞的影響。 可悲嘅係, 直到而家環境問題未得到深入的關注, 新的處理工作係浮齣水面嘅。 最不幸嘅係, 伊斯蘭达瓦嘅活躍分子多數仍在經歷生態上的愚蠢。 佢哋做做做做做做做有主義做法時感到無辜。

穆斯林嘅生態愚蠢顯然偏離了對阿克拉克的縮小理解。 阿克拉克被解釋為他的同胞之間的良好關係。 點樣同被檢查的生活環境互動。 事實上, 生態行為 (環境智慧) 係人類阿赫拉克對抗真主苏巴纳胡瓦塔阿拉嘅有形表現。 沃德·怀斯係信仰的斷言。 對於此討論, 我哋可能會將前版居中。

當然, 我哋希望今日已經發生的自然破壞就意識到, 我哋服從真主苏哈纳胡瓦塔拉加拉的秩序。

".... 上帝希望佢感受到佢哋行為一分子, 佢哋可能會回到 (正確的道路)。 " (朗姆酒: 41)。

如果我哋已經意識到, 奢侈的生活方式, 如有毒生果, 破壞未來, 然後移民到虔誠和簡單的生活方式, 如先知同萨哈巴, 希望呢種性質翻嚟同美麗嘅面好似塞迪卡拉, 同個仔 我哋嘅孫仔們可以感激咁欣賞佢, 阿明。

瓦拉胡·阿拉姆

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "有毒嘅生果被命名為奢侈嘅生活方式"

Post a Comment