穆拉夫皈依伊斯蘭教10鐘頭後去世,700人參觀。

伊斯兰新闻,丹戎半岛
一個穆拉夫喺皈依伊斯蘭教整整10小时後死亡。 佢嘅兩個仔(佢哋都喺皈依伊斯蘭教,並皈依自己嘅信仰)向一個穆斯林社區發送咗條信息,參加佢哋母親嘅葬禮,因為佢哋冇穆斯林家庭邀請。

我母親的屍體喺2月19日11点被證實。 57埃尔姆布里奇路海诺,伊尔福德IG6 3SW (英格蘭倫敦東北部)。 周五祈禱都將在現場舉行。 請來!! 因為我哋係一個穆拉夫家庭,唔知好多穆斯林邊個可以被邀請。 我想要好多崇拜者(佢哋嚟為我母親祈禱)。 佢喺死前10小时進入伊斯蘭教,阿罕杜利拉。 請與您的所有聯繫人共享。
倫敦嘅穆斯林社區隨後回應了信息。 倫敦伊尔福德嘅大約700-800名穆斯林參加了葬禮。

"阿罕杜利拉,我哋只係祈禱贾纳扎一個穆拉夫妹。 社區反應良好。 -@AbuQina,一個參加葬禮嘅人嘅推文被引用了ilmfeed.com

家人說,佢哋畀支持淹沒咗。 真係顯示咗伊斯蘭真正嘅兄弟情誼,喺嗰度,唔識對方嘅人聚集喺一齐,參加一個佢哋從未見過嘅人嘅葬禮。 願上帝賜予它最高嘅天堂。 阿明。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "穆拉夫皈依伊斯蘭教10鐘頭後去世,700人參觀。"

Post a Comment