匆忙喺祈禱,結果係枉嘅。

伊斯兰新闻,丹戎半岛
每個人都必須有一個祈禱,成日提供畀佢。 希望、心靈和其他人梗係希望透過上帝給予的禱告嚟實現它。 但無可否認,失敗始終存在,點可能呢法? 點解? 答案係匆忙嘅祈禱。

正如阿布·胡拉伊拉所敘述的,拉蘇拉拉·索的話的意思是,"只要不倉促,就授予你們一個人,更別說說我祈禱了,但沒被給予。

呢度匆忙嘅要點係,当一個人祈禱時,感覺祈禱係緩慢嘅,被宣講。 因此,他擔心點解強國冇答案,最終放棄咗佢嘅祈禱。

咁真主應該授予乜嘢? 距话:"哦,我嘅人民!

禱告時間係:

1.夜晚最後三分一。

2.總結阿赞時。

3.在阿丹同伊卡玛之間。

4.法杜祈禱後。

5.在禱告後嘅最後幾個鐘頭。

因此,由而家起停止匆忙祈禱,唔係失敗嘅唯一好處,將降臨,真主複雜攝入嘅榮耀。唔推薦它。 喺頭巾度等? 長? 耐心,得到我哋想要嘅並不易,必須完成呢個過程先。

因此,繼續祈禱真主唔好留喺喀佈爾,這樣結果唔會白費。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "匆忙喺祈禱,結果係枉嘅。"

Post a Comment