邊個係米尔扎·侯赛因·阿里? 巴哈伊扭曲傳播者。

伊斯兰新闻,丹戎半岛
米尔扎·侯赛因·阿里係什葉派教徒,在19世纪自稱係先知。 侯赛因·阿里把自己作為先知,以及應許嘅彌賽亞。 米尔扎·侯赛因·阿里自稱係先知,成為巴哈教嘅開發商和傳播者。

巴哈伊嘅理解源於十九世纪伊朗嘅什葉派。 發起人米尔扎·阿里·穆罕默德( 1853年逝世)。 他把自己描述為"巴布。",意思是"門",這是連接人與"失去的信心"的門,將在最後幾天出來。

他的教導叫做"巴比耶"。 米尔扎·阿里·穆罕默德任命自己為伊瑪目迈赫迪。 喺佢死後,佢嘅教導係由佢嘅門徒米尔扎·侯赛因·阿里( 米尔扎胡西纳利。 )發展起身嘅,佢係我嘅後裔。 当米尔扎·侯赛因·阿里被关在德黑蘭嘅塞耶-奇尔。 (黑洞)地牢裏時,佢開始傳播教義一陣。

米尔扎·侯赛因·阿里聲稱擁有"巴哈乌拉"嘅稱號,意味住真主嘅靚。  巴比耶或巴哈比亚,佢係相同嘅,換句話說,仍然係一個實體。

他由塞耶赫-奇尔獲釋,但佢由伊朗流亡到巴格達。 起初,侯赛因·阿里冇宣佈佢嘅使命畀其他巴布追隨者在伊拉克,佢哋處於混亂和屈辱嘅狀態。

1863年,喺一個叫里德万公園嘅公園度,了對巴格達巴布追隨者嘅佢宣佈使命,從那時起,呢種理解被稱為巴哈教。

1868年,米尔扎被流放到巴勒斯坦城市阿卡,當時該城市被奥斯曼帝國用作監獄。 起初,佢畀囚禁喺阿凯嘅軍營度。 1892年,佢去咗阿卡附近嘅巴吉,阿哈教嘅奇布拉特遺址。

赫蒂西·米尔扎·侯赛因·阿里嘅啲。

他認為,所有平等的宗教(猶太人、伊斯蘭教和基督教)都是一樣的,因為它們來自同一個神(一個)。 因此,三種宗教必須統一,以便冇猶太宗教、基督教或伊斯蘭宗教。 所有存在嘅係"迪努拉"(上帝嘅宗教),抑或佢哋稱之為"國際宗教"。

巴哈教是潘塔主義哲學、托拉(猶太人)、福音(基督教)和伊斯蘭教蘇菲教的教義的混合體。 巴哈伊係伊斯蘭教嘅切割教義,一種雞毛黃鼠狼,形狀喺不斷變化。

巴哈教已經傳播到世間上好多地方,特別係喺西方。 據說已經傳播到300个地方,喺世界各地嘅好多國家。 在印度尼西亞,呢種巴哈教徒已經喺主要城市廣泛傳播,但已被印度尼西亞政府正式禁止,因為其教學做法被認為係分裂和擾亂一般平靜。 印度尼西亞共和國總理嘅法令公佈,宣布巴哈教為異端。 號:112 /下晝./1959,日期為1959年3月21日。

要知道,巴哈教(米尔扎·侯赛因·阿里)為宣傳猶太人返回巴勒斯坦土地而生機,並維持咗猶太人對巴勒斯坦地球嘅"吞併"。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "邊個係米尔扎·侯赛因·阿里? 巴哈伊扭曲傳播者。"

Post a Comment