禁止站立時吃喝背後嘅醫學智慧。

伊斯兰新闻,丹戎半岛
喺阿纳斯·伊本·马利克嘅同伴中,有人提到先知(安拉嘅平安同祝福喺佢身上)禁止企住喝酒。 卡塔达解釋話,"然後我哋問,'如果你食呀? 距话,'如果你食,它更糟,更令人髮指。 (人力資源部。 穆斯林)

與此同時,阿布·胡拉拉寫道,先知(阿不来提·阿不都道嘅和平與祝福)說:

لاَ يَشْرَبَنَّ أَحَدٌ مِنْكُمْ قَائِمًا فَمَنْ نَسِىَ فَلْيَسْتَقِئْ。

"畀你哋一個人一路企住喝酒,一路企住。 邊個唔記得它,畀佢噴出它。 (人力資源部。 穆斯林第2026号)

阿卜杜拉扎克·凯拉尼博士解釋話,坐住時喝酒同食飯係健康、安全、美味和守護榮譽嘅。 坐住時吃喝嘅嘢會輕輕地穿過胃壁。 同時,企住喝酒會導致水硬掉到胃底,並擊中它。 如果這種情況一遍又一遍,在很長一段時間內,它可能會導致胃變得鬆散和虛弱。 此外,胃將難以消化。

過去,先知企住喝酒係因為緊急狀態,要佢喺坐住時不能喝酒,比如聖地嘅擠逼狀態。 他不經常地把這作為一種習慣。 此外,邊走邊食都係唔健康嘅,穆斯林社區已經知道。

易卜拉欣·阿尔-拉维博士話,当處於危難狀態和神經平衡裝置時,佢處於非常活躍嘅狀態。 因此,佢完全控制身體嘅成個肌肉,以執行平衡和直立。 使得人們無法由用于吃喝活動嘅器官獲得安心。 呢種平靜只有喺人類處於坐姿時才能實現。 因為,一些肌肉和神經係平靜和放鬆,感官係正常嘅,消化系統對食物和飲料嘅反應都越嚟越好。

另一個事實,經常站立的吃喝會損害腸壁,有造成胃傷的危險。 據醫生話,95%嘅胃損傷發生喺食品或飲料入口處。 站立時,喉嚨會有肌肉皺紋,會阻止食物輕易進入腸道的方式。 它有時引起疼痛,干擾消化功能。 因此,一個人喺吃喝時可能會失去舒適。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "禁止站立時吃喝背後嘅醫學智慧。"

Post a Comment