對於唔戴面紗嘅婦女來說,禁食嘅裁決係乜嘢 ?

伊斯兰新闻,丹戎半岛
透過傳給先知穆罕默德的伊斯蘭教法(真主的平安和祝福降臨到他身上),真主的亞巴納胡·瓦塔阿拉迫使婦女遮蓋她們所有的曲線和身體,除了手掌和臉。

但有時,我哋心中會出現這樣一個問題:對於唔遮蓋光環嘅婦女來說,禁食嘅規律係乜嘢? 前穆夫提·谢赫·阿里·朱姆阿同埃及法特瓦研究所维达鲁尔·伊塔杓幾年前討論咗呢個問題。

係埃及前穆夫提同达鲁尔·伊塔關於唔戴面紗嘅婦女禁吃法嘅答案嘅檔案?

根據真主把苏巴纳胡·瓦塔阿拉送到先知穆罕默德(真主嘅平安同祝福喺佢身上)嘅伊斯蘭教法,關閉奥拉特嘅聖衣係強制性嘅,因為它可以邀請高潮。

在伊斯蘭教中,真主已經確認,義務唔會與其他義務分開,因為禁食者將永遠唔會被允許離開祈禱,祈禱和禁食嘅人完全唔允許唔着符合伊斯蘭教法嘅衫。

好穆斯林係嗰啲喺斋月建立強制性祈禱和禁食,並保持他們的奥拉特。 至於那些不斷祈禱和禁食,但唔戴頭巾嘅人,只有真主自己知道以及如何教導僕人。

但係唔好灰心喪氣,因為我哋成日被命令話畀上帝,我哋嘅善行將能夠帶走我哋嘅罪,條件係打開新嘅床單,悔改以前所做嘅一切。

因此,對於冇履行義務嘅穆斯林來說,畀斋月成為永遠履行以前留低嘅義務嘅轉摺點。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "對於唔戴面紗嘅婦女來說,禁食嘅裁決係乜嘢 ?"

Post a Comment