阿基达伊赫蒂拉夫師。

伊斯兰新闻,丹戎半岛
阿基达嘅伊赫蒂拉夫分為三個:

1.乌胡鲁丁嘅伊赫蒂拉夫。

例如,問題:上帝同佢嘅一個存在。 使徒同先知嘅真理等。

邊個係喺一啲嘅人,被不信者懲罰。

2.伊赫蒂拉夫喺乌斯尔·马扎布·阿卢斯·桑纳·瓦尔·贾马。

例如,懲罰和祝福墳墓的問題,對薩哈巴特的責備問題(願阿聯對他滿意),卡達爾的問題,而不是一個有罪的肇事者的懷疑,只要他仍然是一個伯陶希德,等等。

邊個係異教徒,邊個唔係異教徒被定罪。 但佢被認為行差踏錯,法西克,走出阿赫卢斯·桑纳·瓦尔·贾马嘅圈子。

3.富魯嘅伊赫蒂拉夫'阿基达。

例如,先知(阿拉阿嘅和平與祝福喺佢身上)米拉杰時是否看到了塔巴拉卡·瓦·塔拉緊嘅主。 都係一個厄運嘅問題,因為佢家人嘅哭聲。

真主係全追隨者,所有明智之举。

一啲嘅區別被認為係一個單純嘅伊吉迪雅差異,不同唔畀譴責為異端或異端異端。

該書由哈马德·阿西南同福齐·安贾里、科威特达尔·阿德-迪亚嘅出版商哈卢斯·桑纳·阿西亚伊拉、沙哈达图·乌拉马·乌马·瓦·阿迪拉图胡姆、哈马德·阿西南同福齐·安贾里出版。

據我所知,據我所知,伊赫蒂拉夫嘅分裂都為哈纳比拉或萨拉菲因(瓦哈比因)所接受和理解。

顯然不同嘅係,當然,佢哋一直喺辯論嘅問題,關於塔威尔,塔夫维德,同它的蝙蝠。 顯然,每一方,多數將佢帶到伊赫蒂拉夫領域喺胡尔马扎布阿赫卢斯桑纳瓦尔贾马。 後果不同,被認為係唔係阿赫卢斯·桑纳·瓦尔·贾马。

一些人認為,阿西阿里亚、马图里迪亚同哈纳比拉·菲尔·阿基达(萨拉菲因/瓦哈比因)都係阿卢斯·桑纳。 但對於一部分,就我個人而言,它需要進一步深化。

沙伊赫'阿里朱姆'阿(今日嘅阿西阿里耶人之一)雖然伊本·塔伊米耶喺真主嘅章節中敘述了阿赫卢斯·桑纳喺詩句穆塔夏比哈特,但佢仍然認為伊本·塔伊米耶亚係阿卢斯·桑纳。

或者可以採取呢種辦法嚟稍微調和爭吵嘅各方。 意味住,哈纳比拉·菲尔·阿奇达同阿西·阿里耶都可以對討論嘅對手講,"你係阿卢斯·桑纳,但喺鬼上身嘅章節度。 等陣.. 鬼上身,你有阿卢斯·桑纳嘅概念。

也就是說,它並不執行絕對判決。

瓦拉胡阿拉姆。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "阿基达伊赫蒂拉夫師。"

Post a Comment