魯賽義德同教育準備後一代。

伊斯兰新闻,丹戎半岛
好多人話,現時,我哋都喺晚些嘅日子。 當所有的行為都得到考慮時,我們將在他的花園裡得到真主的憐憫,或在他的火中懲罰真主。

喺噉嘅時候,我哋應該點樣做法? 我哋準備下一代是否仍然重要? 是否太遲了,沒有時間了?

梗係好重要,還有時間。 我哋唔知一個鐘頭幾時到來。 因此,準備一代人係不限於任何時間,即使佢係最後幾日嘅時間。 畀我哋睇吓阿纳斯·拉迪亚洛胡講述嘅《阿不利亞信使嘅安胡》講述嘅哈迪思(阿拉嘅和平與祝福喺佢身上)

嗱如果鐘頭嚟咗,喺你哋一個人手中,會有椰子嘅幼苗,咁如果佢能夠喺鐘頭之前種植它們,佢應該種植它們。 (人力資源部。 伊瑪目艾哈邁德3/183,184,191,伊瑪目阿提-塔亞利西第2068號,伊瑪目布哈里在阿达布·穆夫拉德。第479號和伊本·阿拉比在他的書穆贾姆。 1/21從阿納斯的希亞姆·伊本·亞齊德的哈迪斯(也許阿拉亞對他感到高興)。 穆罕默德·纳西尔。寫咗一本關於呢個哈迪特嘅特別書,標題係"在任何情況下傳播種子")

喺呢種情況下,喺哈迪人嘅種子或種子係後生一代。 我哋嘅門徒同後人,係必須準備能夠"戰鬥"結束緊嘅時候嘅種子,其挑戰和問題可以比今日我哋嘅生活問題嚴重得多。

阿里·伊本·阿比·塔利布(願阿拉對佢滿意)說: "教育你的孩子很好,因為他們將生活在一個與你的不同的年齡"。

喺最近幾日度,冇過教育更好嘅方法嚟準備最好嘅一代咗。

穆罕默德·纳西尔喺佢嘅著作《卡皮塔選擇》(第79卷)中指出:并其中一個人嘅進步或退卻喺好大程度上取決於佢哋圈子入面盛行嘅教訓同教育。 冇一個國家遲鈍咁企出嚟,但後尾負責進行同改善對子女同後生仔嘅養育桎梏

但教育不僅僅昰任何教育。 除了教育應該教育同值得崇拜根據纳西尔應該有精神嘅因蒂克從。 (精神同唱筆)。 (赛义德·穆罕默德·纳基布·阿塔斯博士稱它為"探究精神")

鲁赫·伊蒂科迪斯。有權調查和調查伊斯蘭教喺每個伊斯蘭之子嘅胸膛中灌輸嘅真相。 (穆罕默德·纳西尔。,卡皮塔選擇,第1卷,第31位)

對於纳西尔來說,鲁赫·伊蒂科迪斯。教育幾代人以最佳方式運用他們的智慧做研究、評估和深化,要幾代人遠離任何病例嘅盲目性。 纳西尔根據真主苏巴纳胡·瓦·塔阿拉嘅話一語嚟表達佢嘅諗法:并唔好只遵循嗰啲你哋唔知嘅事情,因為聽覺、視覺和心都會被問及。 (库兰·苏拉特。:阿尔·伊斯蘭:36 )

納西爾嚴厲批評了一些穆斯林,他們最初熱情地生活,犧牲成矮人,悲觀,覺得價值較低,力量不足,力量不足,聰明程度較低(劣勢情結)。

纳西尔稱佢哋徜徉就好似一種低頭嘅精神,對墳墓和聖地嘅崇拜者,成為護身符同占水嘅奴隸。 手是如此勤奮地探索,檢查自然,以造福人類,然後下垂沒有讚美詩,除了數在天堂的救贖者鏈...! (卡皮塔選擇。,第33條)

而穆斯林注定係人類最好嘅人。 真主塔拉說,"你們是人類所生最好的人,指揮正義,阻止神人,信真主。 ( 库兰·苏拉特。:阿里·伊姆兰/ 3:110 )

纳西尔描述過,曾把伊斯蘭文明送至成功頂峰嘅伊斯蘭科學家,係當時鼓勵啟蒙和推動西方文明進步嘅啟蒙精神嘅結果。 纳西尔強調話,一切都實現"冇其他嘢教育我哋,直到如此,係我哋嘅宗教,即菲特拉嘅宗教,係適合同和諧嘅宗教,人類事件嘅適合。 (卡皮塔選擇,第33頁)。

因此,纳西尔斷言,啟示同科學之間冇矛盾。 啟示指導科學,使科學孕育住人類文明文化和科技嘅進步,為人類生命同周圍自然而生。

縱觀我哋目前教育嘅發展,記憶和灌輸文化、文化素養緊好低、討論學習和研究弱者嘅精神中,甚至有可能避免,表明我哋離恢復文明嘅輝煌仲好遠。我提出。 係我哋必須認真思考如何改變和運用當代現實和挑戰嘅精神。

預計2030年,印度尼西亞本身將經歷一次嚴重嘅人口激增。 一年,後生仔嘅數量比印尼嘅全體人口多60%。

我國嘅毀滅同成功源於我哋今日如何教育後生一代。 如果繼續維持目前嘅教育模式,教育模式就冇精神,咁,我哋下一代喺得到領導照顧和繁榮國家人民時會係乜嘢樣,係可以想象嘅。

詢問嘅鲁赫·伊蒂科迪斯。或精神。

今天,穆斯林失去過去係穆斯林文明成功至高無上嘅動機,即研究和研究嘅精神。

科學和學術精神。

弱甚至失去閱讀、寫作、討論、研討會、個案手術、研究、解決問題、實驗、觀察等精神。

而家幾乎個個都鍾意啲即時嘅,快速但唔準確嘅嘢,係哇,閃閃發光,逼同低調。 好少有人想要勤奮、認真、耐心,專注於檢查和研究某樣嘢。

我哋需要學習小組、焦點小組討論、研究機構嚟剖析人們的問題,並認真研究以搵到解決辦法。 《古蘭經》稱之為馬塔法庫·菲·迪安爾。

真主說:"不是信徒去打仗的。 點解佢哋中嘅一些人唔去加深佢哋對宗教嘅瞭解,並喺佢哋返回時警告他們的人民,佢哋可能會保護自己。 ( 库兰·苏拉特。:在陶巴:122 )。

一個研究/研究小組,唔係好多參與者,但選擇,醒目,高精神,真誠,勤奮,耐壓,有遠見和創造性。 正是噉嘅機構決定了一個組織、一個運動、一個國家甚至世界嘅可持續性。

世間上有幾多猶太人? 只有1500万,但佢哋控制和控制世界。 他們做乜嘢有能力? 因為佢哋有信心同激情,佢哋能,佢哋出類拔萃,佢哋出類拔萃,然後佢哋學習,研究,創新,取得突破。 但佢哋係一個不久將被真主指揮嘅人民。

在新秩序時代,一個名為嘅研究機構肯定咗政府喺各個領域嘅政策。 佢哋係無形嘅同受歡迎嘅,但佢哋係決定性嘅,甚至致命嘅對手。

因此,教育機構嘅生命也是研究機構。 如果一個教育機構或機構冇某種研究局或存在,但唔運行,然後等待破壞。 唔好畀呢種因蒂科德精神死於穆斯林一代嘅胸肉,我哋嘅門徒同仔們,因為佢哋手中嘅命運,呢個人民和民族嘅未來。 阿拉胡·阿拉姆。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "魯賽義德同教育準備後一代。"

Post a Comment