過去幾日預言背後嘅智慧。

伊斯兰新闻,丹戎半岛
偶爾,天使吉布里尔像一個人,去睇先知萨拉拉胡嘅阿莱希伊萨拉姆。 在他面前,他問:"真主的信使! 告訴我關於結局。 先知回答說:"提問者不比提問者更了解。 吉布里尔又問,"告訴我關於迹象嘅事。 在另一個帳戶中,距话,"提問者並不比提問者更了解,但我會告訴你呢啲迹象。 (布哈里-穆斯林账户)

其實,地球上冇一個生物知審判嘅日子會到來。 只有真主塔拉先可以知復仇嘅日子會到來。 然而,真主係最令人厭惡嘅天性。 喺呢種情況下,佢透過先知嘅演講話畀咗好多關於最後一日嘅迹象。 當然係佢偉大本質嘅一部分,因此我哋時刻保持警惕,能夠裝備自己,要自己能夠拯救我哋免受有害嘅誹謗。

真主塔拉,作為最令人厭惡嘅精英,唔一定立即結束呢個世界嘅呢個時代。 但佢鼓吹佢嘅到來嘅迹象。 因此,伊瑪目哈菲日·伊本·哈贾尔透露,"優先考慮結束迹象嘅智慧係喚醒被忽視者,敦促佢哋悔改並做好準備"。 (法图尔·贝里:II / 350 )

阿爾-庫圖比引用學者的話稱,"優先考慮結束的跡象,並告知人類,是喚醒人類從睡眠中醒來,並勸告人們悔改並回歸他,保護自己。 咁佢哋並不驚訝於世界末日噶可怕。 因此,喺人類知道世界末日噶迹象之後,佢哋應該回顧自己,立即把自己由世界分離,為承諾嘅世界末日做好準備。 真主最瞭解。 世界末日噶迹象係世界結束和破壞嘅迹象。 迨(塔兹基拉,第624位)

當然,透過瞭解世界末日即將來臨嘅迹象,我哋更做好咗採取預防措施嘅準備,並繼續意識到災難性嘅結束時間。 因為,正如預言傢講嘅,喺末日中嘅誹謗者中,好多人喺早上相信,但夜晚變得唔清晰相信。 纳乌祖比拉希·明扎利克。 希望我哋可以受到保護,免受呢種誹謗。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "過去幾日預言背後嘅智慧。"

Post a Comment