地獄從不打電話,但我哋正在接近。

伊斯兰新闻,丹戎半岛 - 我哋相信,我哋唔會成為後世嘅囚犯。 我們也相信,如果我們有一天發生這種事,我們最害怕的就是,如果我們在這個世界上貧窮或病得很重,我們還要害怕。

但是,乜嘢係力量,因為我哋嘅無知,往往接近地獄更多,遠離天堂。 我哋唔信以後。

伊本·卡伊姆(願阿拉憐憫佢)解釋話,阿拉亚無知地服從地獄人民,並鼓吹佢關閉咗知識嘅街道。 距话:"哦,我嘅人民!

وَقَالُوا لَوْ كُنَّا نَسْمَعُ أَوْ نَعْقِلُ مَا كُنَّا فِىٓ أَصْحٰبِ السَّعِيرِ

嗱佢哋話,如果我哋聽或想,我哋永遠唔會喺燃燒嘅火焰嘅居民。 (古蘭經信
雜種 67:第10節)

فَاعْتَرَفُوا بِذَنۢبِهِمْ فَسُحْقًا لِّأَصْحٰبِ السَّعِيرِ

噉 所以 佢哋 承認 佢 嘅 罪 。 但遠離燃燒嘅火焰嘅居民。 (古蘭經信
雜種 67:第11節)

來自阿纳斯·伊本·马利克(願阿利亚對佢滿意)嘅《阿不来加人》話:

حُفَّتِ الْجَنَّةُ بِالْمَكَارِهِ وَحُفَّتِ النَّارُ بِالشَّهَوَاتِ

它覆蓋住被憎恨嘅嘢,被欲望嘅欲望所掩蓋嘅嘢所覆蓋。 (人力資源部。 穆斯林)

上面的阿哈迪思包含著優美的句子,有著廣泛的意義和在《阿利亞信使》中語言的流暢性(阿利亞的平安和祝福降臨到他身上)。 直到佢做咗一個非常好嘅同精確嘅比喻。 

一切向我哋解釋,一個人唔會進入天堂,直到佢練習嘅嘢,靈魂憎,反之亦然,一個人唔會去地獄,直到佢實踐嘅嘢,欲望嘅欲望。 

係因為有一個面紗裝飾天堂同地獄。 边个設法打開面紗,邊個就會到達面紗。 面紗將打開與靈魂嘅實踐,它將打開與欲望嘅實踐。

伊本·哈贾尔(願阿拉赫憐憫佢)法塔瓦·巴里講緊:马卡里(靈魂憎嘅嘢)嘅意思係,以命令或禁令嘅形式強加於僕人,要求佢執行誡命,放棄禁令。 

就好似進行崇拜,並試圖保持它遠離真主禁止嘅。 呢度使用麥卡里詞係由於僕人喺執行誡命和放棄禁令時遇到嘅困難同困難。 

真主係全追隨者,萬全。 既因為該行為係非法嘅,都因為使行為人離開推薦嘅嘢嘅行為。
伊本·乔齐(願真主憐憫佢)話畀我哋:并要知道,真主可以畀你陶菲克。 認真,人嘅靈魂嘅基本性格係要佢嘅欲望。 

對欲望危險嘅解釋已經過去,所以面對它,你需要嚴肅同反對喺你嘅靈魂。 

当你唔阻止你嘅欲望,佢哋會打擊你嘅欲望。 (扎穆尔·伊芙,第36名,阿西-沙米拉。

願我哋服從真主同佢嘅使者,我哋可以逃離火嘅折磨。 上帝願意。

瓦拉胡阿拉姆。-

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "地獄從不打電話,但我哋正在接近。"

Post a Comment