拉希达·特莱布,美國國會第一位穆斯林議員。

伊斯兰新闻,丹戎半岛
坦琼·埃尼姆-政治家拉希达·特莱布喺11月嘅大選中被確認為美國國會議員。 她將於一月份上任,成為第一位擔任山姆大叔國會席位嘅穆斯林婦女。

Time.com,直到星期二( 8月8日)當地時間,密歇根州冇其他候選人。 意味住拉希达成為唯一嘅候選人,並將擔任人民任期整整兩年。 拉希达於2009至2014年任職於密歇根州眾議院。 佢擊敗咗其他五位候選人。

密歇根大學迪尔伯恩大學阿拉伯裔美國人研究中心主任萨莉·豪厄尔話:"係美國穆斯林和底特律市民嘅偉大勝利。

佢補充話:"就约翰·康耶斯喺國會中嘅角色同對公民權利嘅承諾而言,拉希达·特莱布將成為约翰·康耶斯領導職位嘅接班人。

拉希达此前贏得了提名。 佢成為第一位成為眾議院議員嘅巴勒斯坦裔美國婦女。 喺密歇根州嘅民主黨初選中,拉希达獲得33.6%嘅選票,$US 100万( 144亿馬克,14,401美金)。 拉希达係1976年出生喺底特律嘅巴勒斯坦移民個女。

佢嘅老竇喺汽車公司福特汽車公司工作。 佢喺韦恩州立大學學習政治學同法律,2004年畢業。 佢成為巴勒斯坦移民嘅仔女們嘅新靈感,佢哋仍然不願從政。 拉希达好开心喺投票站得到底特律居民嘅撐。

噉 呢 係 一 種 快樂 嘅 精神 。 當我與選民會面並和他們交談時,我感到有動力和高興,因為他們正在提供支持,"他thedetroitnews.com

與特莱布相比,曾經擔任底特律衛生部執行主任嘅穆斯林美國人阿卜杜勒·赛伊德喺競選密歇根州州長席位時輸掉了民主黨初選。 但佢得到咗參議員伯尼·桑德斯嘅大力支持。 拉希达家人喺西岸嘅别特乌拉尔-福卡,巴勒斯坦興奮地解散。 當地人向拉希达祈禱同讚美。

據路透社報道,特莱布嘅阿叔巴萨姆·特莱布話:"成就令我哋為成為特莱布家族、巴勒斯坦公民以及阿拉伯人和穆斯林而自豪。 拉希达家人幾乎唔信,並敘述咗拉希达嘅童年,直到1997年與贝乌拉尔-福卡結婚。 拉希达上一次訪問以色列佔領嘅領土係2006年。

密西根州係穆斯林和阿拉伯裔美國人後裔人口最多嘅地區之一。 政治家安德烈·卡森都成為繼基思·埃里森之後第二位喺2008年當選美國國會成員嘅穆斯林。 這名男子出生於1974年10月16日,成為印第安納州第七届國會選區的美國代表。

佢艱苦嘅生活令佢成為一個關心公共安全嘅人。 與此同時,埃里森於2007年當選為明尼蘇達州第五届國會選區的美國代表。 民主黨農民黨嘅前成員係皈依者

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "拉希达·特莱布,美國國會第一位穆斯林議員。"

Post a Comment