被誤導,因為與先生爭論嘅愛好。

伊斯兰新闻,丹戎半岛
有一個哈迪思可以解釋,曾經喺指導。上嘅人可能會被誤導,因為佢鍾意拗話,係冇用嘅。 不幸嘅係,一個人有獲得宗教指導同聖訓指導,咁爭論同被誤導係非常愛好。

阿利亚嘅使者(阿唔嚟隨住嘅平安同祝福降臨到佢身上)說:

مَا ضَلَّ قَوْمٌ بَعْدَ هُدًى كَانُوْا عَلَيْهِ إِلاَّ أُوْتُوْا الْجَدَلَ، ثُمَّ قَرَأَ : مَا ضَرَبُوْهُ لَكَ إِلاَّ جَدَلاً

"除了那些喜歡爭論的人之外,沒有一個人在上桌後誤入歧途,然後他寫道:'他們不給你這個比喻,除非是想否認。 (人力資源部。 蒂尔米迪同伊本·马贾)

做乜嘢要迷路? 為爭論與硬化的心和昏暗的光。 马利克(願真主憐憫佢)說:

الْمِرَاءُ فِي الْعِلْمِ يُقَسِّي الْقُلُوبَ وَيُوَرِّثُ الضَّغَائِنَ

" 在科學中爭論將使硬心和遺贈復仇。 (穆赫塔沙尔日期迪马萨網頁.. 11 )

爭論也會使一個人行差踏錯,因為上帝想要在僕人中邪惡。

閱讀更多:選舉辯論嘅經驗教訓。

一些學者說。

إذا أراد الله بعبد شراً أغلق عنه باب العمل وفتح له باب الجدل

"如果上帝渴望一個邪惡嘅僕人,佢會關閉慈善之門,為佢打開辯論嘅大門。 (希利亚。 8/361)

爭論都引起了敵意,儘管穆斯林同胞係兄弟。 距话:"哦,我個仔!

يَا بُنَيَّ، إِيَّاكَ وَالْمِرَاءَ، فَإِنَّ نَفْعَهُ قَلِيلٌ، وَهُوَ يُهِيجُ الْعَدَاوَةَ بَيْنَ الْإِخْوَانِ

哦,我個仔! 佢激起咗兄弟之間嘅敵意。 結束于舒阿布伊曼( 8076 巴哈奇。 )

我大佬。 即使我哋贏咗,都避免無益嘅辯論。

可能係佢拒絕真相,因為当佢承認真相已經到來時,威望就失去。 屈服於勝利,退後一步(攞馬)跳得好遠。 對於嗰啲喺無用嘅辯論中精神飽滿嘅人來講,係一場勝利。

阿利亚嘅使者(阿唔嚟隨住嘅平安同祝福降臨到佢身上)說:

مَنْ تَرَكَ الْمِرَاءَ وَهُوَ مُبْطِلٌ بَنَى اللهُ لَهُ بَيْتًا فِي رَبَضِ الْجَنَّةِ مَنْ تَرَكَ الْمِرَاءَ وَهُوَ مُحِقٌّ بَنَى اللهُ لَهُ بَيْتًا فِي أَعْلَى الْجَنَّةِ

朕無論邊個喺造假時離開辯論,真主都會喺天堂嘅郊區為佢建造一所房子。 無論邊個放棄辯論,而佢嘅真相,佢將為佢建造一所屋嘅天堂。 萨希喺塔吉布瓦特塔希布,第1卷,第138號)

所以希望有用。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "被誤導,因為與先生爭論嘅愛好。"

Post a Comment