遇見金卡林,人類伴侶嘅看不見的人物。

伊斯兰新闻,丹戎半岛
金係一個無形嘅人物。 佢嘅存在,有時我哋不在乎。 其實,我哋冇意識到,我哋當中有一個精靈成日陪伴我哋。 卡林,人類為世界生命嘅伴侶。

好多事件被人類話畀關於死者嘅鬼魂或靈魂。 我哋可以睇到喺今日嘅電視節目中,它包裝咗有趣嘅菜式。 有人告訴我,有一日,它遇到了富蘭。 眾所周知,富蘭啱啱去世。 這類故仔係各種各樣嘅事情發生。 例如,關於某人擁有。

所以大多數人認為死者的精神係喺空中。 事實上,與死者事件有關的事件,使一組流相信死者會回來。 佢哋列舉了與死亡事件有關嘅事件嘅证据,以及上述故仔嘅結果。

一定我哋好熟悉。 你知道通常当某人被附身並聲稱自己係死者時,它唔係惡魔咩? 是的,擁有一個人嘅屍體係死者/死者的朋友,佢除了乔林。或陪伴嘅精靈,在生緊嘅時候成日陪伴住佢。 所以,佢好清楚死者在在生嘅時候做咗乜嘢。

卡林真係邊個? 對於佢同佢喺埋一齊嘅人,佢係好係壞嘅伴侶呀? 做乜嘢卡林冇死喺佢陪同到後? 喺卡林珩嘅語言中,指朋友或伴侶,因此卡林通常被稱為朋友,無論我哋身在何處,佢成日陪伴我哋。

像朋友一樣,有啲係好嘅,有啲係壞嘅。 同卡林一樣,佢有時對我哋都有好嘅影響,有時仲對我哋都有唔好嘅影響。 但我哋作為人類嘅影響力高於卡林對我哋嘅影響。

卡林由我哋出生起就一直存在。 因此,一些術語卡林我哋嘅孖生個仔。 只係佢係隱形嘅。 作為一對成日隨處關注我哋嘅夫婦,佢梗係好清楚我哋喺生活中做乜嘢。 咁,卡林就可以傳達死者/死者生前想要表達嘅願望。呢啲願望係一生未表達嘅。

伊本·马苏德話:《阿利亚嘅使者》(阿利亚嘅和平與祝福喺佢身上)說,"你哋中一個人唔係你哋中嘅人,而是佢來自金恩嘅同伴。 佢哋問,"都畀你,真主嘅信使? "是的,都對我嚟講,只係我收到咗上帝嘅保護,使我得救了。 佢命令我乜嘢,但好,"( 聖訓歷史。. 穆斯林)。

阿思-塔巴拉尼仲敘述埋沙乌里克·伊本·塔里克嘅敘述。 距话:《阿不来加人》(阿不来当萬嘅平安同祝福降臨到佢身上)說:徜徉你哋當中沒有人,但佢卻有魔鬼。 佢哋說,"都為了你,真主嘅使者? "是的,也是為了我,但上帝保護我,使我安全,"(聖訓歷史。。 伊本·希班)。

據說陪同先知嘅金恩(卡林)係哈比卜·胡达,佢係穆斯林。 據說先知嘅金恩今日仲在生。 住喺巴奇。 喺嗰度,佢有一個达瓦嘅集會,係經常訪問其他金恩邊個係穆斯林。 所以,和人類一樣,金恩也有學習和教導的地方。

同人類一樣,卡林都係穆斯林、無神論者、基督徒和猶太人。 據說,呢個非穆斯林嘅卡林棲息喺佢陪同嘅人嘅左肩。 相比之下,卡林嘅穆斯林喺右肩。 佢成日幫助佢服從上帝。 如果我哋忘記祈禱,佢提醒我哋,喚醒我哋。 除非他和妻子在一起除雜草,否則他從未離開過和他在一起的人。 当老公和妻子進入房間,門被關上了,卡林喺麥加祈禱,並一閃而過地回到了穆斯林嘅屋。

萨伊德·贾里里評論了節經文,詩句寫道,"邊個拒絕最仁慈嘅上帝(古兰经)嘅教導,我哋都有佢撒旦,"( 库兰·苏拉特。。 阿兹-祖赫鲁夫( 36岁)。 距话,"我們發現,当佢喺復活日長大時,撒旦會用手推,直到佢將佢放喺火度,佢會說,'哇,願它就好似我同你哋之間東西方嘅距離'。 阿茲-祖赫鲁夫:38 )。 信徒們將由天使代表佢,直到佢畀評判為人,佢將會喺天堂度。

因此,邊個轉身離開直指導,古兰经同聖訓,將由佢舉行。係撒旦會誤導佢。

卡林唔可以死,直到復活日。 因為佢係一個金恩嘅民族。 除非在復活日,否則佢唔會死。 因此,当佢死嘅時候,卡林往往好似同佢喺埋一齊嘅人。

通常卡林嘅行為同同佢喺埋一齊嘅人一模一樣。 如果佢陪伴嘅人係一個正義嘅人,咁佢會表現得同嗰個人一模一樣,即使嗰個人已經死咗。 因此,我哋經常聽到正義者去世嘅故仔,但我哋仍然睇到佢喺清真寺度做禮拜等埋。

有些人判斷它係因為它嘅卡托蒂德。 其實,係卡林曾經陪伴過佢,佢完全會執行他在生時陪伴嘅人嘅行為。

對於我哋外行來說,會有一個問題,"穆斯林伴侶精靈都絕對係穆斯林呀? 答案不一定。 有時穆斯林嘅同伴精靈係穆斯林嘅金恩,但也有卡菲尔金恩,無神論者,偶像崇拜,基督徒和猶太人。

金佩丹平邊個係穆斯林,非常愛的穆斯林人邊個陪伴佢嘅程度,係人類無法想象嘅。 佢保護佢陪伴嘅人免受危險,並幫助服從上帝。

咁多嘅紀念同懇求從真主嘅保護。 如果我們真的這樣做,上帝願意,就會得到全能的保護。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "遇見金卡林,人類伴侶嘅看不見的人物。"

Post a Comment