嗱我唔知我是否會死咩

伊斯兰新闻,丹戎半岛
米萨拉·普拉门科维奇,作為第一位當選塞爾維亞議會議員,創造了歷史。 佢係马德拉萨·加齐·伊萨贝格嘅伊斯蘭科學教授。

普拉门科维奇於2020年8月3日當選為塞爾維亞議會議員。 佢成為議員,成為正義與和解黨名單上嘅第三人。 該黨由塞爾維亞前穆夫提人穆阿默·祖科利奇領導。

普拉門科維奇在表示,他作為新立法者的目標,普拉門科維奇對b92說:"我們將繼續我們的副手在上屆任期中開始,我們是一個持續的政黨,但我會特別倡導婦女的權利、兒童、家庭地位和家庭價值觀。

對於她來說,從政係消除對穆斯林婦女嘅不良偏見嘅機會。

普拉門科維奇說:"偏見和成見往往是由無知造成的。

根據2011年嘅人口普查,塞爾維亞有228 658名穆斯林(佔總人口嘅3.1%)。

由於穆阿默·祖科利奇要求佢嘅追隨者唔好參加人口普査,桑扎克地區嘅一些波斯尼亞人抵制了人口普査。 因此,塞爾維亞嘅穆斯林實際人數至少增加約5万人都似。

塞爾維亞最大嘅穆斯林集中地喺桑达克地區嘅诺维帕扎尔、图廷同什耶尼察市。 都喺普雷舍沃同布亚诺韦奇嘅普雷舍沃山谷市。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "嗱我唔知我是否會死咩"

Post a Comment