你嘅敘述係乜嘢 ?

伊斯兰新闻,丹戎半岛
先知有做出一個攞命,佢留低咗兩件嘢,当它們被抓住時,咁人類嘅餘生唔會迷失。 呢啲係《古兰经》同《先知嘅哈迪斯》。 如果《古兰经》無疑係貞潔嘅問題,咁聖訓呢?

假聖訓嘅流傳數量使得聖訓專家將佢過濾掉。 學者們一致認為,布卡里和穆斯林伊瑪目講述嘅聖訓具有好高嘅萨希或正義性。

係因為兩位伊瑪目對循環嘅聖訓做咗非常嚴格嘅篩選。 僅由兩位伊瑪目之一所建立嘅聖訓因其真實性而得到學者們嘅認可。 此外,布哈里講述嘅聖訓都係穆斯林所敘述的,當然,真理程度更高。 因此,學者們一致認為,兩位伊瑪目敘述嘅哈迪斯實際上來源於先知嘅話。

係哈迪斯嘅兩位學者阿尔·伊曼·布哈里同伊曼·穆斯林根據條件首次編纂咗只包含萨希圣训嘅聖訓書。 編寫呢本書時採取緊嘅方法係選擇必須滿足萨希哈迪嘅要求嘅敘述,係繼續,直到阿拉赫嘅信使,從塔克瓦嘅敘述敘述,強烈嘅記憶,唔易忘記,唔奇怪(寫一個更強大嘅萨海哈迪思),而唔係有缺陷嘅。

至於阿尔伊马亚尔-布卡里。喺編寫佢嘅書時肯定咗更嚴格嘅要求。 其中有敘述( 拉維。 )必須係一个小时,並直接由佢拍攝嘅拉維。聖訓。 萨赫赫·布哈里嘅優點係,有一個菲克定律,真理更可靠,並包含一些智慧,呢啲元素喺萨赫穆斯林中唔存在。

因此,總的來說,萨赫·布哈里嘅書比薩餅。希穆斯林更萨希赫。 但是,萨赫穆斯林中緊,有些人比萨希赫·布卡里嘅諾薩人更強大。 願喺人民擁有兩本書嘅萨赫内斯之後,與人民打交道就足夠了,並判斷《古兰经》之後最萨希嘅書係佢哋自己嘅特權。 除了唔承認兩者存在嘅什葉派。

萨赫·布哈里同萨赫穆斯林並無像伊曼·布哈里講嘅噉包含所有萨赫哈迪。 他只包括了數千個聖訓,因為他擔心他的書太"大",讓讀者厭煩。 同樣,阿尔伊曼。穆斯林,佢聲稱,佢只匯編咗佢嘅聖訓所商定嘅聖訓。

仍然有許多聖訓沒有進入這兩本書。 阿尔伊马纳尔-布哈里。話,佢留低嘅萨希耶有更多,因為佢記住咗10万聖訓同20万弱聖訓。 雖然萨赫·布哈里本身包含4000個萨希聖訓,冇重複,7275 萨希。聖訓與重複。

雖然萨希穆斯林包含4000個萨希聖訓,冇重複,12,0萨希聖訓與重複。 那麼,我哋喺邊度可以追蹤由對乌姆姆·布哈里同伊曼穆斯林嘅甄別中逃脫的其他萨希圣训呢?

我哋可以喺著名嘅聖訓書中追蹤到它,如萨赫·伊本·胡扎伊马、萨赫·伊本·希班、苏南四本書、穆斯塔德拉克·哈基姆、苏南·巴哈奇、苏南·达鲁库特尼等。 然而,學者們繼續研究緊呢啲書嘅有效性之後,特別是基塔姆·穆斯塔德拉克·哈基姆同苏南·阿提米齐,根據學者們嘅講法,作者判斷哈迪斯緊嗰時唔咁嚴格(好易判斷萨希係哈迪斯)。 瓦拉胡阿拉姆。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "你嘅敘述係乜嘢 ?"

Post a Comment