你最中意嘅詞係乜嘢 ?

伊斯兰新闻,丹戎半岛
阿萨拉穆阿莱库姆瓦拉马图拉希·瓦巴拉卡图,

阿尔特达兹。先生,我哋賺嘅每一個收入,喺市場上購買商品都係徵稅嘅。 如果係穆斯林,哪些稅包括喺類別中? 索达科卡或法克。 對於乌斯塔德先生嘅答,我非常感謝你。
瓦萨拉穆阿莱库姆w. w.
19評論,10關注者。

阿萨拉穆阿莱库姆·瓦拉马图拉希·瓦巴拉卡图赫,

為穆斯林納稅基本上唔包括慈善或恥辱。 因為慈善或恥辱,從某種意義上說,我哋通常明白,马利亚崇拜嘅法則係聖訓,而唔係義務。

雖然支付合法稅係強制性嘅。 至少根據國家嘅法律同法律。 人民嘅稅收不僅分配畀窮人,而且用于資助國家管理。 有時甚至被官員腐蝕,或資助官員嘅服務旅行,以及出國旅行嘅使費。

但簡言之,稅收係為國家的利益,而唔係一般為窮人和困難者而對法克嘅定義。

至於為穆斯林納稅嘅法律,如果我哋將佢交還給基本法,咁法律係強制性嘅。 雖然唔係一個早期嘅義務。 納稅義務與其他社會經濟義務大致相同,例如,如果我哋坐巴士,必須支付。 此外,我哋必須支付電費,電話,水同其他。

理想情況下,國家並非僅根據稅收收入持有。 因為地球同其他自然財富完全由國家控制,完全用于造福於人民。 如果產品真正由國家組織者專業管理並授權,則不應再向人民徵稅。

不幸嘅係,幾乎所有伊斯蘭國家都無法培養自己嘅自然財富和其他巨大潛力。 因此,國家只由稅收中組織。 它經常被唔犯罪嘅官員吃掉。

因此,当人們被要求納稅時,周圍都經常抱怨,係好自然嘅。 反正係由樓梯上笪低嘅。 好窮,納稅人,不過反正稅金都腐敗晒。 就係好多穆斯林國家所發生嘅情況。 我哋經常聽到佢哋不願交稅。 唔係因為它孤寒,而是因為它想畀政府一個教訓,咁先可以唔撈亂人民嘅錢。

但如果唔叻,就唔係政府咗。 然後,佢哋引用來自生活四面四面嘅税收,即使啲人唔直接感到。 每筆交易和交易,甚至我哋使用嘅每一個項目,都徵稅。 例如,機動車輛係我哋成日交稅嘅商品。 入住酒店,應納稅。 在餐廳食飯,納稅。 買部電腦,應稅,甚至停放一輛應稅車輛。 有一日,呼吸係應納稅嘅。

如果係咁樣嘅話,咁啲人就無處可避稅了。 因為稅收無處不在,去任何地方都係應納稅嘅。 也許正是富人和當局能夠與稅務者玩玩具,這樣所繳納的稅款就可以遠遠低於佢哋應該支付嘅數字。 唔係秘密。 就係點解好多稅務官員突然富有。 即使如此破舊,好多父母送佢哋嘅仔,以便佢哋以後可以喺帕贾克工作。 除了免費學校,它都可以好快致富。

但係法律呢?

伊斯蒂夫蒂·卡尔巴卡:問最深嘅良心...

瓦拉胡·阿拉姆·比什沙瓦布。 瓦萨拉穆阿莱库姆·瓦拉马图拉希·瓦巴拉卡图赫,

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "你最中意嘅詞係乜嘢 ?"

Post a Comment