美國時裝設計師為醫療隊打造衞生頭巾。

伊斯兰新闻,丹戎半岛
- 戴頭巾嘅衞生官員喺抗擊科维德- 19大流行時,會感受到自己嘅挑戰。 佢哋應該保持衞生,而有些人甚至可能處置衫連接到身體,以減少病毒的傳播。

克服挑戰,希拉尔易卜拉欣,在明尼蘇達州,美國,以及亨纳同希贾布主人,設計了一個衞生頭巾,易於清洗和重複使用嘅安全。

母雞同頭巾。本身係一家專賣店嘅有機母雞同手工頭巾。 店主決定幫助衞生工作者。

易卜拉欣喺醫院做近10年嘅志願服務之後,靈感倍感增強。 佢話:"好多觀察頭巾(伊斯蘭頭飾)嘅病人喺住院期間冇舒適可着嘅嘢,此外,我喺衞生保健專業人員中了解到同樣嘅問題,想畀佢哋啲耐用且易於佩戴嘅嘢。

除了製作衞生頭巾外,易卜拉欣仲向該州嘅COVID-19医师同護士捐贈了700多副頭巾。

母雞+希贾布。嘅衛生頭巾使用混合面料以合乎道德嘅方式製作。

"最重要的是,它們不會影響工作中的流動性,並保持安全,"ELLE.com,"這很重要,因為(衛生官員)在直接接觸時必須非常小心,尤其是在這種環境中。

頭巾足夠靈活,可以由患者和醫院員工佩戴。 它們仲具有工業洗衣機嘅耐性。

喺舊時嘅幾周度,希拉尔·易卜拉欣收到了衞生官員對該產品嘅大量請求。

佢話:"衞生保健環境中嘅衞生頭巾對感染控制至關重要,由于對穆斯林婦女標準宗教頭飾唔熟悉,通常被認為係精神錯亂。

嗱呢種病毒暴露得啲團體喺呢個國家面臨嘅差異同鬥爭... 我希望我哋可以朝着更好嘅理解方向前進,並打破非穆斯林喺頭巾方面面臨的一些障礙。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "美國時裝設計師為醫療隊打造衞生頭巾。"

Post a Comment