硬提醒,尼法克同偽君子喺阿尔库兰嘅危險 !

伊斯兰新闻,丹戎半岛
尼法克嘅危險同《古兰经》中所列偽君子嘅本質。 真主係所有10 0 - 11。 真主係寬容晒嘅,仁慈嘅。 距话,"幾乎所有嘅古兰经係關於尼法克同偽君子。 由伊本·库伊姆講述,马达里朱斯·萨利金,這。 III,第1卷,第364章。

《古兰经》中至少有一些對阿利亚。嘅警告,如下所示:
佢哋說,徜徉偽君子,男人同女人,都係一樣嘅。 佢哋向上帝透露,所以真主忘記咗佢哋。 認真,偽君子係邪惡嘅。 (库兰·苏拉特。. 在陶巴:67 )

他說:'以上經文是否認真主對偽君子。
穆纳菲克人被命令做正確嘅事,並防止它發生。 佢哋已經走出嘅權利嘅方式,行差踏錯。 (伊本·卡瑟尔,塔夫瑟尔·库阿努伊·阿齐姆,這。 II,第4卷,第172章)
當他們遇到那些相信的人時,他們說,'我們相信了',當他們回到撒旦時,他們說,"我們相信了。 佢哋說,"我哋喺照顧你,我哋只係喺取笑你。 (库兰·苏拉特。. 艾-巴科罗。:14 )

真主喺上面嘅詩句中解釋道,当偽君子遇到信徒時,佢哋說,"我哋信了。 佢哋說:"我哋與你同喺,我哋只係喺開玩笑。
距话,"佢哋對此表示懷疑。 佢哋唔係信徒,都唔係唔信教者。 無論真主如何離開,佢都冇法指引你。 (库兰·苏拉特。. 安妮莎:146 )

哈菲兹·勒布努·卡西尔。話,徜徉偽君子喺信仰同思疑中感到困惑,佢哋唔係喺信徒隊伍中以杜希尔。同內在嘅方式一齊,都唔似喺唔信教者嘅行列中,在內心。
但是,佢哋與信徒同佢哋嘅靈魂,佢哋中嘅一些人有疑問,有時傾向於信徒,有時傾向於唔信教者。 (伊本·卡瑟尔,塔夫瑟·库阿努伊·阿齐姆,這。 II,第2卷,第437頁)。

距话:"真主可能知道邊個係偽君子。 佢哋會說,嗱如果我哋知道會有一場戰爭,我哋會跟住你 佢哋用嘴話佢心冇嘅嘢。 真主最知佢哋屈乜嘢。 (库兰·苏拉特。. 阿里·伊姆龙:167 )。

伊本·卡瑟話:上面嘅詩句說明,有時一個人係唔信嘅,有時喺信仰嘅狀態。 由伊本·卡瑟講述(塔夫西尔·库阿努伊·阿齐姆,這。 II,第2卷,第160章)

因此,《古兰经》中瞥見真主塔拉關於尼法克嘅危險同偽君子嘅本質緊,喺呢個地裏好普遍。 願它有用,並添加到我哋對呢個諠嚻嘅洞察力。 阿明。 瓦拉胡塔拉'自然。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "硬提醒,尼法克同偽君子喺阿尔库兰嘅危險 !"

Post a Comment