你必須做嘅最好嘅事情係乜嘢 ?

伊斯兰新闻,丹戎半岛
問:有人能做一個獨立嘅鲁基亚啊? 伊斯蘭教對獨立嘅鲁基亚有咩指導? 在鲁基亚節期間背誦乜嘢祈禱?

回答:

獨立嘅鲁基亚係允許嘅,甚至包括良好嘅聖訓。 因為先知( 普布。 )都梅鲁基亚自己同啲朋友都梅鲁基亚自己。

鲁基亚嘅指導。
它敘述由'阿伊沙。:

ьنرسولالله≤لьالله عليهوسلمبانьااьيرьيьرьعلьنьسهبالمعوьاتوينьلمااьيد وьعهبنتьرьعليهوьمسьبيده رجاء برب

"通常阿拉嘅使者(阿拉嘅和平與祝福喺佢身上)讀畀自己穆瓦维扎特( 艾克拉斯, 法拉克。同安纳斯),並打擊它。 当佢嘅痛苦惡化,我讀畀佢聽,用佢隻手抹去祝佢祝福。 (人力資源部。 布卡里( 4728 )和穆斯林( 2192 )

雖然穆斯林講述嘅耶穌,( 220 )先知( 220 )嘅先知( 220 )關於七萬人嘅性質,邊個將進入天堂由呢啲人冇計算和懲罰,距话:

همالьينلايروونولايسترونولايتьيرونوعلьربهمييوبلون。

"佢哋係唔守規矩嘅,唔要求迪鲁基亚,唔好投票畀命運嘅鳥類嘅行為同佢哋嘅主,佢哋將佢哋嘅信任。

呢個來自哈迪斯·罗维嘅詞唔係來自先知嘅話。

沙伊赫·伊斯蘭·伊本·塔伊米亚話:佢哋受到讚揚,因為佢哋冇要求任何人噉做。 鲁基亚係一種祈禱,所以冇必要問任何人。 有一個文本喺它'冇梅鲁基亚。',係一個錯誤。 因為梅鲁基亚人同其他人一樣,係好嘅。 先知(和平同阿不利亞嘅祝福喺佢身上)說:佢同其他人冇要求成為迪鲁基亚。 因為梅鲁基亚自己同其他人包括為自己和他人祈禱。 呢個係命令. 因為所有的先知都問真主,向真主祈禱,正如真主在亞當、易卜拉欣、摩西和其他先知的故事中提到的那樣(《馬伊穆]法塔瓦,1/182》)。

如何令我的孩子對戴頭巾感興趣? -伊斯蘭。
穆斯林喺想要重新證明自己(獨立)或其他人時,建議閱讀嘅祈禱,係好多。 最好讀法蒂汉同穆维扎特(伊赫拉斯、法拉克同安纳斯)嘅字母。

ـ عن أبي سعيد رضي الله عنه قال : " انطلق نفر من أصحاب النبي صلى الله عليه وسلم في سفرة سافروها حتى نزلوا على حي من أحياء العرب فاستضافوهم فأبوا أن يضيفوهم فلدغ سيد ذلك الحي فسعوا له بكل شيء لا ينفعه شيء فقال بعضهم لو أتيتم هؤلاء الرهط الذين نزلوا لعله أن يكون عند بعضهم شيء فأتوهم فقالوا يا أيها الرهط إن سيدنا لدغ وسعينا له بكل شيء لا ينفعه فهل عند أحد منكم من شيء فقال بعضهم نعم والله إني لأرقي ولكن والله لقد استضفناكم فلم تضيفونا فما أنا براق لكم حتى تجعلوا لنا جعلا فصالحوهم على قطيع من الغنم فانطلق يتفل عليه ويقرأ الحمد لله رب العالمين فكأنما نشط من عقال فانطلق يمشي وما به قَلَبَة (أي : مرض) قال فأوفوهم جعلهم الذي صالحوهم عليه فقال بعضهم اقسموا فقال الذي رقى لا تفعلوا حتى نأتي النبي صلى الله عليه وسلم فنذكر له الذي كان فننظر ما يأمرنا فقدموا على رسول الله صلى الله عليه وسلم فذكروا له فقال وما يدريبьنهارьيةьمьالьد ьبتماьسمواواьربواليمعبمسهماьبرسولاللهьلьاللهعليهوسلم≤

朕來自阿布·赛德(願阿拉對佢感到開心)說,一群萨哈赫先知喺萨法尔出發,直到喺一個阿拉伯村莊休息。 佢哋要求服,但佢哋拒絕為佢服務。 村長被動物叮咬了。 佢哋試圖用一切嚟對待它,但結果卻沒有實現。 有人說,"什麼,如果我們來休息聚會,他們可能有東西,他們會來,問,"哦,我們的領導人,我們被動物叮咬,我們試圖對待他們的所有事情,但我們沒有做到這一點? 你哋中有咩(药)啊? 一些團體說,"是的,真主,我能做到。 但係真主,我哋要求你食飯,但你唔情願。 所以,喺你哋畀我哋獎之前,我唔會給予它。 所以佢哋同意畀一隻山羊。 于是,佢去吐咗啲唾液,背誦咗法蒂哈الممد嘅信,然後(佢嘅領袖)動物噉由皮帶上痊癒了。 它去,彷彿沒有疾病。 佢哋會說,"一天,佢哋將得到獎勵,佢哋贏得咗乜嘢。 有人說,"將佢分開。 他說:"不要這樣做,直到我們來到先知(和平與祝福的阿利亞在他身上),並提到他們的條件,並決定我們命令什麼。 當他到達並告訴先知(阿拉阿的和平與祝福在他身上)時,他說,"你知道(法蒂哈)是魯基亞人。 然後,他說,"你是對的,並劃分(工資),並幫助我得到的份額。同你哋一齊。 因此,他(和平和祝福嘅阿拉喺佢身上)笑了。 (人力資源部。 布哈里( 2156 )和穆斯林( 2201 )

來自艾莎:

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كان إذا اشتكى يقرأ على نفسه بالمعوذات وينفث فلما اشتد وجعه كنت أقرأ عليه وأمسح بيده رجاء بركتها

"通常阿拉嘅使者(阿拉嘅和平與祝福喺佢身上)讀畀自己穆瓦维扎特( 艾克拉斯。法拉克。同安纳斯),並打擊它。 当佢嘅痛苦惡化,我讀畀佢聽,用佢隻手抹去祝佢祝福。 (人力資源部。 布卡里( 4728 )和穆斯林( 2192 )

"纳夫松。"呢個詞係一個小吐痰,冇去除唾液。 據說,配上啲唾液。 係纳瓦维喺沙尔萨赫穆斯林哈迪思第2192号講嘅。

喺聖訓嘅祈禱包括:

穆斯林由乌斯曼·伊本·阿比尔·阿什嗰度敘述了( 2202年),佢向先知抱怨佢進入伊斯蘭教以來身體所感到的痛苦。 因此,先知( 普布。 )對佢講,"將你隻手放喺你身體病嘅地方,然後說:

بسم الله ثلاثاً ، وقل سبع مرات : أعوذ بعزة الله وقدرته من شر ما أجد وأحاذر

讀三遍《比斯米拉》,讀三遍,讀"我避難與上帝嘅力量同力量,我得到嘅,並當心"七次。

蒂尔米兹迪。 ( 2080 )補充說,"說,然後我做,上帝刪除我嘅感覺。 我繼續為我家人同其他人做。 由蒂尔米迪講述。

ـ وعن ابن عباس رضي الله عنهما قال : كان النبي صلى الله عليه وسلم يعوِّذ الحسن والحسين ويقول : إن أباكما [يعني إبراهيم عليه السلام] كان يعوذ بها إسماعيل وإسحاق : أعوذ بكلمات الله التامة من كل شيطان وهامة ومن كل عين لامة .

伊本·阿巴阿斯(願真主對佢滿意)說:徜徉我指嘅係我嘅老竇,即伊布罗希姆·阿莱希·萨拉姆(真主嘅平安同祝福)說:徜徉我尋求真主嘅完美之言,從所有沙伊坦同有毒動物,以及所有邪惡嘅觀點。 (人力資源部。 布哈里( 31191 )

與迪塔西迪德嘅"+"呢個詞係所有可以殺死嘅有毒動物。 "[بل]呢個詞意味住所有關於一個人嘅醜陋觀點(圖法图尔·阿赫瓦齐)。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "你必須做嘅最好嘅事情係乜嘢 ?"

Post a Comment