以色列和責備猶太人。

伊斯兰新闻,丹戎半岛 -
我哋一齊已經知道,猶太人係伊斯蘭教嘅敵人,唔會肯接受伊斯蘭教嘅教義同教義。 從《阿利亞信使》時代伊斯蘭鬥爭的早期的歷史中,我們可以看到(阿利亞的和平與祝福降臨到他身上)。 

阿拉話,

[頑皮]頑皮[頑皮]頑皮[a] A [頑皮]頑皮[a]頑皮[頑皮]頑皮的A _淘氣A _淘氣A _頑皮的a. k. a.頑皮[頑皮]頑皮[頑皮]頑皮[頑皮]頑皮[頑皮]頑皮。

其實,你哋有嗰啲相信係猶太人同犧牲者嘅人。 (古蘭經信. 迈达:82 )

沙伊赫·萨迪(願真主憐憫佢)說:佢哋係世間上最大嘅對伊斯蘭教和穆斯林懷有敵意嘅人,佢哋最想活在生命中。 係因為對人民仇恨係態度、惡意、反對同否認針對佢哋嘅。 [1]

喺伊斯蘭嘅偉大時期屈辱同被驅逐出阿拉伯半島之後。 呢啲猶太人正在鎮壓並試圖與穆斯林進行審判。 佢哋嚟到穆斯林人民邊個同佢哋嘅人民嘅精神開始削弱。 喺呢個時代,猶太人透過各種方式尋求獲得番佢哋嘅榮耀。 佢哋嘅努力之一,試圖建立一個國家,成為權力嘅工具。 

透過各種努力同狡猾嘅智慧,佢哋建立咗一個國家,佢哋聲稱係"以色列"國家。 佢哋建立嘅國家充满咗陰謀和壓迫嘅巴勒斯坦国,佢哋打算統治它完全控制。

猶太人喺以色列冇自我毀滅嘅權利。
猶太人之所以畀以色列改名,係因為佢哋聲稱佢哋與以色列之家有血緣關係。 其實,佢哋係以色列人民。 但佢哋係以色列嘅後裔,佢哋經常不信由人,直到被神割礼之後先知自己。

阿拉話,

لُعِنَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ بَنِي إِسْرَائِيلَ عَلَى لِسَانِ دَاوُودَ وَعِيسَى ابْنِ مَرْيَمَ ذَلِكَ بِمَا عَصَوْا وَكَانُوا يَعْتَدُونَ

大衛同耶穌,瑪麗個仔,對唔信嘅人講話。 係因為佢哋係唔聽話同越軌者。 (古蘭經信. 迈达:78 )

係佢哋嘅馬卡掩蓋佢哋嘅身份,因為喺萨马维书猶太名係同義詞,佢哋最醜嘅行為,照亮了極限。

同《古兰经》一樣,真主譴責同否認猶太人。 阿拉話,

وَقَالَتِ الْيَهُودُ يَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَيْدِيهِمْ وَلُعِنُوا بِمَا قَالُوا

"猶太人說,"上帝的手被銬住了",實際上是他們的手被銬住了,他們就是因為所說的話而被詛咒的人。 (古蘭經信. 马伊达:64。

猶太人仲聲稱,佢哋帶嚟咗亚伯拉罕教義嘅榮耀,因為佢哋係以色列嘅後裔(纳比亚库布),佢哋係易卜拉欣嘅後裔。 但喺《古兰经》中存在爭議,佢哋係猶太人,唔係先知易卜拉欣嘅攜帶者,先知易卜拉欣既唔係猶太人都唔係猶太人。 阿拉話,

مَا كَانَ إِبْرَاهِيمُ يَهُودِيًّا وَلَا نَصْرَانِيًّا وَلَكِنْ كَانَ حَنِيفًا مُسْلِمًا وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ

雒亚伯拉罕唔係猶太人,唔係基督徒,但佢係個直人,佢唔係偶像崇拜者。 (古蘭經信. 阿里·伊姆兰:67 )

最有權得到易卜拉欣嘅人係嗰啲跟隨先知穆罕默德(阿利亚嘅和平與祝福喺佢身上)的人,佢哋係穆斯林。 阿拉話,

إِنَّ أَوْلَى النَّاسِ بِإِبْرَاهِيمَ لَلَّذِينَ اتَّبَعُوهُ وَهَذَا النَّبِيُّ وَالَّذِينَ آَمَنُوا وَاللَّهُ وَلِيُّ الْمُؤْمِنِينَ

朕梗係,最有權得到亚伯拉罕嘅係跟隨佢嘅人,仲有跟隨先知嘅人,仲有嗰啲信嘅人,而真主係所有信徒嘅保護者。 (古蘭經信. 阿里·伊姆兰:68 )
唔好否認以色列。

我哋經常聽到對以色列嘅指責,實際上係佢哋嘅意思係責備呢個猶太神經加拉。 應當避免,因為以色列係先知亚库布·阿莱希萨拉姆。 猶太人無權得到先知雅各。
伊本·阿巴斯(願阿拉對佢滿意)說:

« حضرت عصابة من اليهود نبي الله صلى الله عليه وسلم فقال لهم : » هل تعلمون أن إسرائيل يعقوب ؟ « فقالوا : اللهم نعم ، قال النبي صلى الله عليه وسلم : » أشهد عليهم «

朕有一天,一群猶太人來到先知家(阿不來,阿不來,和平和祝福降臨到他身上)。 然後,他問他們,"你知道以色列是雅各嗎? 佢哋說,"係真嘅。 因此,先知(真主的平安和祝福在他身上)說,"真主啊,見證他們說的話。 [3]

伊赖尔喺希伯來語中嘅意思係阿卜杜拉或上帝嘅僕人。 阿布·贾法尔話。

 قيل:”جبريل” بمعنى عبد الوكان يعقوب يدعى”إسرائيل”، بمعنى عبد الله وصفوته من خلقه. و”إيل” هو الله، و”إسرا” هو العبد، كماله

"先知雅庫布被稱為"以色列",因為它的意思是阿卜杜拉(真主的僕人)和沙夫瓦圖拉(真主的情

人)。  "伊爾"一詞是上帝,而"耶穌"一詞是僕人。 正如說,"吉布里爾"是神的僕人。 [4]

然後,係非常令人不快嘅聽到,如果有人說或聽到新聞,
徜徉以色列係殘忍和狡猾嘅桎梏
徜徉以色列感到羞愧和無恥桎梏
徜徉以色列襲擊巴勒斯坦国祚
讓我們習慣把他們稱為猶太人和猶太國家或猶太猶太復國主義國家。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "以色列和責備猶太人。"

Post a Comment