我哋必須永遠需要真主苏巴纳胡瓦塔拉。

伊斯兰新闻,丹戎半岛
如果只係一個特寫,我哋需要上帝,更不用說仲大嘅業務。 我哋依然感覺好正,心仲有狂妄自大,仍然係驕傲個樣,裝飾住我哋嘅眼同嘴巴。

因住心煩意亂時,希望嘅只係真主嘅幫助。 我只是個窮人。 真主係富人,富人。 上帝係眾生嘅地方。

阿拉話,

يٰٓأَيُّهَا النَّاسُ أَنْتُمُ الْفُقَرَآءُ إِلَى اللَّهِ  ۖ وَاللَّهُ هُوَ الْغَنِىُّ الْحَمِيدُ

喔哦,人們! 你係需要真主嘅人。 真主係富人,值得稱讚的。 (库兰·苏拉特。. 法蒂尔35:第15節)

伊本·卡瑟(願真主憐憫佢)說:眾生喺每一項活動中都迫切需要真主,即使在沉默中。 上帝真的不需要它們。 

上帝說:"他是富人,最值得稱讚的人。 上帝係值得稱讚嘅,佢做乜同講乜,他的命運同伊斯蘭教法。 塔夫瑟·库安·阿希姆( 11/316 )。

我哋做嘅所有崇拜形式同好處都會回到我哋身邊。 因為人係一個軟弱、貧窮同唔完美嘅人。

阿拉話,

وَلَقَدْ ءَاتَيْنَا لُقْمٰنَ الْحِكْمَةَ أَنِ اشْكُرْ لِلَّهِ  ۚ وَمَنْ يَشْكُرْ فَإِنَّمَا يَشْكُرُ لِنَفْسِهِۦ  ۖ وَمَنْ كَفَرَ فَإِنَّ اللَّهَ غَنِىٌّ حَمِيدٌ

"我哋將智慧畀咗卢克曼,感謝真主。 無論邊個感激,佢都感激自己。 無論邊個寬恕,咁真主肯定係富有嘅,值得稱讚嘅。 (库兰·苏拉特。. 卢克曼31:第12節)

如果全人類唔崇拜佢,放棄佢嘅誡命,咁它一啲都唔傷害真主。 但它的擠逼將回到人類自己。

阿拉說:

قُلْ يٰٓأَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَآءَكُمُ الْحَقُّ مِنْ رَّبِّكُمْ  ۖ فَمَنِ اهْتَدٰى فَإِنَّمَا يَهْتَدِى لِنَفْسِهِۦ  ۖ وَمَنْ ضَلَّ فَإِنَّمَا يَضِلُّ عَلَيْهَا  ۖ وَمَآ أَنَا۠ عَلَيْكُمْ بِوَكِيلٍ

說:"哦,人們! 真理由你嘅主嗰度來到你。 無論邊個行差踏錯,佢自己嘅錯誤確實係自殘。 我唔係你嘅監護人。 (库兰·苏拉特。. 約納10:第108節)

以上最重要的一點就是對信仰的需要,因為這並非微不足道。 真主係萬無一為的,萬全嘅。 上帝能夠誤導佢嘅僕人。

阿拉說:

مَنْ يُضْلِلِ اللَّهُ فَلَا هَادِىَ لَهُۥ  ۚ وَيَذَرُهُمْ فِى طُغْيٰنِهِمْ يَعْمَهُونَ

" 無論誰被真主行差踏錯,沒有人能指引他。 上帝畀佢折騰錯誤。 (库兰·苏拉特。. 阿拉夫。 7:第186節)

有時有些人被他們的父母、老師、朋友勸告,甚至是監護人,如果真主沒有給予指導,甚至先知也不會改變。

我哋感謝真主給予我哋嘅指引,以便我哋可能永遠需要並完全依賴真主嘅係世界嘅好事,特別是後世嘅事,因為我哋唔希望因為放棄我哋嘅需要而依賴真主塔拉而喺未來變得可憐。

瓦拉胡阿拉姆。

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "我哋必須永遠需要真主苏巴纳胡瓦塔拉。"

Post a Comment